reklama

poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Pasta ze słonecznika z dodatkiem czosnku niedźwiedziego

Ostatnio mój małżonek, który przeszedł na zdrowsze menu, ciągle podsyła mi przepisy na wszelkiego rodzaju potrawy, Jednak to ja rządzę w kuchni i wybieram to co jest dobre zarówno dla niego jak i dla mnie, choćby z tego względu, że nie będę gotować dwóch obiadów.  Jeśli chodzi o tą pastę to od razu zdecydowałam się ją przygotować, bo byłam bardzo ciekawa jej smaku. Muszę przyznać, że pasta okazała się fantastyczna w smaku. Można stosować ją również jako smarowidło zastępujące masło na kanapkach, a następnie obłożyć je szynką, czy pomidorkiem. 

Składniki:

2 szklanki łuskanego słonecznika

pęczek czosnku niedźwiedziowego

oliwa 

3 łyżki soku z cytryny

sól

pieprz

Sposób przygotowania:

Słonecznik wypłukać, a następnie zamoczyć w zimnej wodzie najlepiej na noc. Następnego dnia, przecedzić i razem z czosnkiem niedźwiedzim i pozostałymi składnikami zblędować na gładką pastę. Oliwy dodać tyle, aby powstała gładka pasta. Smacznego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz