reklama

czwartek, 9 listopada 2023

Kotlety z jajek

Kotlety z jajek pamiętam z dzieciństwa. Zazwyczaj robiło się je po Wielkanocy, ale ja postanowiłam przypomnieć sobie ten smak kotletów z pysznym sosem musztardowym i przygotowałam je na dzisiejszy obiad. Jakież było zdziwienie mojego męża, kiedy zaserwowałam mu to dawno zapomniane danie.

Składniki:

10 jajek ugotowanych na twardo

1 jajko surowe

1 pęczek szczypiorku

2, 3 łyżki bułki tartej

sól

pieprz

pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:

Ugotowane jajka obrać, przecisnąć przez praskę. Do masy jajecznej dodać surowe jajko, posiekany szczypiorek. a koniec dodać bułkę tartą, przyprawić na dość pikantnie, a następnie dokładnie wyrobić masę. Formować kotlety, które obtaczać w bułce tartej. Smażyć na rumiano z obydwu stron na rozgrzanym na patelni oleju. Smacznego.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz