reklama

środa, 30 sierpnia 2023

Placuszki z farszu na gołąbki

Większość z Was przygotowując gołąbki nie zawsze wykorzysta cały farsz przeznaczony do nich. Tak jest i u mnie, dlatego często zastanawiam się co z nim zrobić. Zazwyczaj staram się wykorzystać go do faszerowania warzyw, jeżeli takie mam, ale ostatnio w mojej spiżarce brak było takich, więc postanowiłam zrobić z tego farszu placuszki. Jednak aby powstało takie danie należało dodać coś co związało by całość. Postanowiłam dodać jajko, mąkę i doprawić jeszcze moimi ulupionymi przyprawami. I tak powstały to nowatorskie placuszki, których smak całkowicie nas zaskoczył. Jak można je serwować, to już zależy od Was. Ja proponuję z sosem czy to koperkowym, czy czosnkowym na bazie jogurtu. 

Składniki:

pozostały farsz do gołąbków

1 jajko

około łyżki mąki

ulubione przyprawy

Sposób przygotowania:

Do farszu dodać jajlo, mąkę i przyprawy. Dokładnie wymieszać, , a następnie smażyć placuszki na złoty kolor. Smacznego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz