reklama

wtorek, 3 grudnia 2019

Szybka sałatka warzywna z dresingiem.


Często zastanawiamy się nad dodatkami warzywnymi do dań obiadowych z mięsem w roli głównej, czy ryb i do końca nie wiemy co zaserwować. Ja do tej pory wiedziałam doskonale jakie surówki, czy sałatki warzywne podawać, aż do czasu, kiedy spotkałam się z panią Ulrike Hendrichs. Teraz dowiedziałam się, że do ryb nie koniecznie musi być kapusta kiszona, która nie bardzo pasuje. I to mnie zaskoczyło totalnie.
Co kraj to obyczaj. Ale wracając do mojej poprzedniej myśli jeszcze do nie dawna byłam przekonana, że do ryb tylko i wyłącznie kapusta kiszona, czy to w postaci surówki, czy ugotowana, inna opcja nie wchodziła w rachubę, ale teraz gdy jestem tu gdzie mieszkam, dowiaduję się o  wielu nowych, zupełnie innych pomysłach na dodatki do dań rybnych, czy mięsnych.

Składniki:
sałata lodowa
pomidorki koktajlowe
ogórek zielony wężowy

Sposób przygotowania:
Sałatę umyć, porwać na małe kawałki i wrzucić do miski. Ogórek zielony obrać i pokroić w plasterki, a następnie wraz z pokrojonymi  pomidorami dorzucić do sałaty. Serwować w miseczkach polane przygotowanym dresingiem. Smacznego.

Składniki na dresing:
3 łyżki oleju
3 łyżki octu balsamicznego białego
1\2 szkl. mleka skondensowanego
sól
pieprz
cukier

Sposób przygotowania dresingu:
Wszystkie składniki dresingu umieścić w słoiku, zakręcić i dokładnie wstrząsnąć. W razie potrzeby doprawić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz