reklama

sobota, 3 listopada 2018

Kinder country bez pieczenia

Już trochę czasu minęło jak robiłam jakieś ciasto bez pieczenia, więc pomyślałam, że czas najwyższy przygotować takie. Jednak nie miałam pomysłu na jakieś szybkie w przygotowaniu, a do tego smaczne ciasto. Z pomocą przyszła mi moja córka, która przypomniała mi o cieście, które ona przygotowała na swoje urodziny. Było to Kinder country bez pieczenia, na które przepis znalazła gdzieś w internecie.
Oczywiście  córka zmodyfikowała trochę to ciasto przez dodanie śmietan fix-ów i zamieniając czekoladę mleczną na gorzką i może dzięki temu było mniej słodkie, ale naprawdę pyszne.

Składniki :
350 ml śmietany 30%
2 op. śmietan fix
250 g sera mascarpone
250 g zwykłych herbatników
2 białe czekolady
2 gorzkie czekolady
2,5 szklanki płatków Nestle Kangus plus garść na wierzch ciasta

Sposób przygotowania:
Białe czekolady rozpuścić w kąpieli wodnej, a następnie ostudzić. 200 ml śmietany ubić z 1 op. śmietan fix-u na sztywno, a następnie połączyć z serkiem mascarpone cały czas miksując na wolnych obrotach. o tak przygotowanej masy powoli wlewać ostudzoną białą czekoladę i również miksować na wolnych obrotach. Wsypać kangusy i delikatnie wymieszać łyżką. W kąpieli wodnej rozpuścić 2 gorzkie czekolady i ostudzić. Pozostałe 150 ml śmietany ubić z drugim śmietan fix-em na sztywno, a następnie powoli wlewać ostudzoną gorzką czekoladę cały czas miksując na wolnych obrotach.  Spód blaszki wyłożyć papierem do pieczenia, a następnie herbatnikami, na które wyłożyć i dokładnie rozprowadzić masę z białą czekoladą.  Następnie ułożyć drugą warstwę herbatników i pokryć masą z gorzką czekoladą. Wierzch ciasta posypać garścią kangusów i wstawić do lodówki do stężenia mas. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz