reklama

środa, 28 marca 2018

Sałatka z dodatkiem surimi

Wszelkiego rodzaju sałatki już od dawna cieszą się dużą popularnością na różnego rodzaju imprezach rodzinnych. Dlatego ja też uległam tej modzie i na moje, czy męża urodziny przygotowuję takie. Tym razem postanowiłam urozmaicić sałatkę z sałaty lodowej przez dodanie dodatkowych składników takich jak: brokuły i paluszki krabowe. Całość polałam sosem majonezowo -  jogurtowym o smaku czosnkowym. Goście byli zachwyceni, nawet Ci co unikają wszelakich dodatków rybnych.


Składniki:
sałata lodowa
kilka pomidorków koktajlowych
1 ogórek zielony
różyczki z jednego brokuła
200 g surimi mrożone czyli paluszki krabowe
200 ml jogurtu greckiego
2 łyżki majonezu
sól
pieprz
czosnek granulowany
pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:
Sałatę porwać na małe kawałki i wrzucić do miski. Ogórek zielony obrać i pokroić w kostkę, a następnie wraz z przekrojonymi na pół pomidorkami dorzucić do sałaty. Brokuły podzielić na różyczki, umyć i ugotować w osolonej wodzie al dente. Dodać do pozostałych warzyw. Na koniec wrzucić rozmrożone i pokrojone paluszki krabowe.  Jogurt wymieszać z majonezem, doprawić na pikantnie i polać sałatkę. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz