reklama

czwartek, 13 lipca 2017

Sos z jogurtu, gorgonzoli z dodatkiem mięty i pietruszki

Przygotowując menu na grilla zastanawiałam się jaki sos podać do szaszłyków z mięsa mielonego a la kebab.  Przypomniało mi się, że kiedyś będąc na grillu u znajomych próbowałam taki sos na bazie jogurtu, mięty i czosnku. Ja jednak chciałam wykorzystać ser gorgonzola i dodałam go do tego sosu pomijając czosnek, który znajdował się już w tzatzykach, a nie chciałam, żeby wszystkie sosy były czosnkowe.
Mając jeszcze do dyspozycji dorodną natkę pietruszki z mojego balkonu, postanowiłam dodać ją również do mojego sosu. Wyszło pysznie. Sos w połączeniu z szaszłykami z mięsa mielonego okazał się strzałem w dziesiątkę. Uczestnicy grillowania byli pozytywnie zaskoczeni takim połączeniem.

Składniki
300 ml jogurtu naturalnego
80 g gorgonzoli
garść natki pietruszki
garść listków mięty
pieprz świeżo mielony
pieprz ziołowy
odrobinę chilli
świeżo mielony pieprz
odrobina soli

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki  sosu zblendować. Doprawić solą i pieprzem i odrobiną chilli. Podawać do mięs z grilla. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz