reklama

piątek, 4 września 2015

Pasta z twarogu i makreli wędzonej

Tak jak obiecałam dzisiaj będzie przepis na pyszną pastę z twarogu i makreli, którą pierwszy raz jadłam dawno temu u moich znajomych jeszcze w poprzednim miejscu zamieszkania. Było to małżeństwo w wieku moich teściów, którzy tak jak ja dzisiaj, lubili eksperymentować w kuchni i przyrządzali co jakiś czas nie znane mi potrawy, a później zapraszali na degustację. Było to bardzo miłe z ich strony i dzięki nim pozyskałam wiele nowych przepisów.


Składniki:
250 g twarogu pół tłustego
1 średnia makrela wędzona
pół cebuli
pół pęczka cebulki zielonej (nie koniecznie)
łyżka musztardy
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Makrelę obieramy ze skóry i ości, rozdrabniamy widelcem. Ser przegnieść przez praskę do ziemniaków, a następnie połączyć z makrelą, dodać drobniutko pokrojona cebulę i cebulkę zieloną, musztardę, sól i pieprz do smaku i dokładnie łyżką rozetrzeć na pastę. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz