reklama

piątek, 21 sierpnia 2015

Rolada z żółtego sera

Nie dawno byliśmy na przyjęciu urodzinowym i na stole wśród wielu przekąsek zauważyłam roladę serową, którą bardzo lubimy, ale niestety dawno jej nie robiłam. Dlatego obiecałam sobie, że muszę ją koniecznie zrobić, jeśli tylko nadarzy się taka okazja. I nadarzyła się nie długo potem, a mianowicie mieliśmy zapowiedziane odwiedziny długo nie widzianych znajomych, dlatego chciałam przygotować coś ekstra na przekąskę i wybrałam właśnie miedzy innymi roladę z żółtego sera, na która przepis dostałam dawno, dawno temu od koleżanki z pracy i chciałabym się z Wami nim podzielić.
Składniki:
40 dkg sera żółtego gouda w kawałku
15 dkg szynki
1 papryka czerwona
3 kost. serka topionego ( jeden z papryka, dwa czyste) miękkie
2 jajka ugotowane na twardo
sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Ser włożyć do woreczka śniadaniowego, a następnie do garnka z gorącą wodą na około 20 min, aż stanie się miękki. W międzyczasie pokroić drobno szynkę, jajka i paprykę. Włożyć wszystko do miski, dodać serki topione i dokładnie wszystko wymieszać. Ser wałkujemy na prostokąt o grubości 0,5 cm , same serową rozsmarowujemy na serze i zawijamy jak roladę. Owijamy folia i wkładamy do lodówki.Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz