reklama

piątek, 13 maja 2016

Surówka z marchewki, selera i ananasa


Surówkę z marchewki jadłam już w różnych wersjach, ale w takiej wersji pierwszy raz. Otóż surówkę tą z takich składników zrobiłam całkiem przypadkowo, bo akurat został mi seler w słoiku i ananas z puszki, które użyłam do innej sałatki, a akurat nie miałam innego pomysłu na wykorzystanie tych składników. Przygotowując schab w sosie chrzanowym pomyślałam, że taka surówka z marchewki, selera i ananasa będzie doskonałym dodatkiem do tego dania i faktycznie mój pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Mięso zaserwowane w towarzystwie marchewki z selerem i ananasem okazało się daniem wyśmienitym i godnym polecenia. Dlatego też dzielę się z Wami  drodzy czytelnicy moim innowacyjnym przepisem.

Składniki:
4 – 5 ładnych, soczystych marchewek
1/2 słoika selera
1/2 puszki ananasa
łyżka soku z cytryny
sól i pieprz
można dodać majonez jeśli ktoś lubi

Sposób przygotowania:
Marchewkę obrać i zetrzeć na tarce o małych oczkach, dodać odsączony z zalewy i pokrojony ananas oraz seler. Doprawić sola, pieprzem i sokiem z cytryny i dobrze wymieszać. Odstawić na godzinę do lodówki, aby wszystko dobrze się przegryzło. Smacznego.

1 komentarz: