reklama

poniedziałek, 21 marca 2016

Zielony omlet

To doskonałe danie na zdrowe i pożywne śniadanie. Nie pamiętam kiedy robiłam jakikolwiek omlet, dlatego kiedy podczas rozmowy z córką wspomniała mi o omlecie postanowiłam go zrobić, tym bardziej, że pietruszka naciowa i szczypiorek już się pokazały w naszym ogródku i tylko czekały, aby w końcu użyć je do jakiejś zdrowej, pełnej wiosny potrawy. Kiedyś miałam taki okres, że omlety robiłam co chwilę i to nie tylko z zieleniną, ale i z pieczarkami, z groszkiem, z warzywami, a także z wędliną, już nawet nie pamiętam z czym jeszcze, ale gdzieś przepisy mam w moich cennych zapiskach. Jednak nadszedł czas, że naprawdę nam się przejadły i zupełnie o nich zapomnieliśmy.
Był to taki szał wokół omletów i gdzie tylko poszło się do znajomych wszyscy robili omlety i nagle ucichło. Teraz czas wrócić do tej znanej i smacznej potrawy.

Składniki:
3 jajka
1 łyżka mleka
1 łyżka posiekanego szczypiorku
1 łyżka posiekanej natki pietruszki
1 łyżka posiekanego koperku
1 łyżka oliwy
biały pieprz i sól ziołowa do smaku

Sposób przygotowania:
Jajka, mleko i zieleninę dokładnie wymieszać, dodać sól i pieprz do smaku, a następnie wylać na rozgrzaną na patelni oliwę. Smażyć, aż zetnie się na wierzchu i zrumieni od spodu. Gotowy omlet podawać z pieczywem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz