reklama

środa, 20 stycznia 2016

Sałatka pieczarkowa

Wczoraj naszła mnie ochota na jakąś sałatkę, a że w domu akurat miałam pieczarki, postanowiłam wykorzystać je do zrobienia jednej z sałatek Basi (pisałam o niej niejednokrotnie na moim blogu). Jest to jedna z bardzo prostych sałatek, a zarazem pysznych, pod warunkiem, że lubi się pieczarki. A jak zdążyłam się już parę razy przekonać będąc na różnych spotkaniach towarzyskich czy rodzinnych nie wszyscy za nimi przepadają. Mnie jednak to nie tyczy i spałaszowałam ja ze smakiem i dlatego przepisem chcę się podzielić, a nawet polecić go. Do sałatki można dodać jeszcze paprykę konserwową czerwona, żeby była bardziej ciekawa kolorystycznie, ale niestety akurat nie maiłam.

Składniki:
1/2 kg pieczarek
6 jajek
4 – 5 ogórków kiszonych
mała cebula
majonez
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Pieczarki obrać, pokroić i ugotować do miękkości. Ogórki, cebulę, jajka obrać i pokroić w drobna kostkę. Pieczarki po ugotowaniu jeszcze bardziej rozdrobnić. Wszystkie składniki wymieszać i połączyć z majonezem (majonezu dodać według uznania). Doprawić solą i pieprzem, odstawić, żeby składniki się dobrze przegryzły. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz