reklama

wtorek, 22 września 2015

Tortilla ze szpinakiem na ciepło


Po urodzinowej imprezie męża zostało mi parę placków tortilli, dlatego też postanowiłam je wykorzystać i zrobić szybki obiad. Długo zastanawiałam się nad tym co włożyć do środka. Zrobiłam przegląd lodówki i zauważyłam, że mam pieczarki, w zamrażalce szpinak, popytałam znajomych z czym robią tortillę i wyszło bardzo przyjemne w smaku danie, które nie raz jeszcze będę robić.


Składniki:
300 g mrożonego szpinaku
200 g pieczarek
200 g sera żółtego startego
1 mała cebula
1 duży ząbek czosnku
2 łyżki jogurtu greckiego
łyżka masła
sól i pieprz do smaku
5 placków tortilli

Sposób przygotowania:
Cebulę i pieczarki pokroić w drobna kostkę, a następnie podsmażyć na maśle. Dodać szpinak i dusić do rozmrożenia, co jakiś czas mieszając. Doprawiamy solą i pieprzem oraz wyciskamy ząbek czosnku. Razem wszystko mieszamy, dodajemy jogurt i ser żółty, jeszcze raz mieszamy i zostawiamy na małym ogniu około 5 minut cały czas mieszając. Odstawiamy i natychmiast smarujemy tym nadzieniem tortille i składamy w kieszonkę. Przed podaniem opiekamy na patelni grillowej. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz