reklama

piątek, 6 listopada 2020

Ryba duszona na kapuście spiczastej

Rybę przygotowywałam już w różnych wersjach i za każdym razem trafiałam w nasze gusta. Dlatego pomyślałam, że  tym razem też tak będzie i wcale się nie pomyliłam. Pomysł na to danie wpadł mi do głowy, gdy przeglądałam moje przepisy i stwierdziłam, że skoro można dusić mięso na kapuście, to dlaczego nie spróbować zrobić coś podobnego z rybą. Wyszło wyjątkowe w smaku danie obiadowe, które mogę śmiało polecić nie tylko smakoszom ryb, ale również tym, którzy za rybami nie przepadają.

 Składniki:

1 mniejsza kapusta 

4 filety rybne

1,5 łyżki domowego smalcu ze skwarkami

1/2 szklanki passaty pomidorowej

sól

pieprz

pieprz ziołowy

przyprawa do ryb

Sposób przygotowania:

Filety rybne obsypać przyprawami i odłożyć na 10 minut. Kapustę poszatkować, wrzucić na patelnię z  roztopionym smalcem i przesmażyć. Dolać odrobinę wody i dusić do miękości kapusty. Wlać passatę pomidorową, doprawić solą, pieprzem i pieprzem ziołowym, wymieszać. Na tak przygotowaną kapustę ułożyć przyprawioną rybę, nakryć patelnię i dusić jeszcze 10 minut. Można zaserwować z pieczywem. Smacznego. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz