reklama

piątek, 18 września 2020

Paella z rybą po mojemu

Paellę już jadłam nie raz z rybą i z owocami morza, ale sama nigdy jej nie robiłam.  Dlatego dzisiaj postanowiłam przygotować taką. Jednak tylko z warzywami i rybą. Do jej przygotowania  wykorzystałam oprócz różnokolorowych papryk jeszcze cukinię, by przygotować zupełnie nową wersję tej znakomitej i prostej w przygotowaniu potrawy.

Składniki
300 g filetów z ryby
1/2 papryki czerwonej
1/2 papryki zielonej
1/2 papryki żółtej
1 mała cukinia
1 mała cebula
2 ząbki czosnku
100 g ryżu
300 ml bulionu warzywnego
sól
pieprz
pieprz ziołowy
1 łyżeczka curry
2 łyżki pasaty pomidorowej

Sposób przygotowania:
Na patelni rozgrzać olej, a następnie wrzucić pokrojoną w piórka cebulę i rozdrobniony czosnek. Chwilę przesmażyć, dodać pokrojone w paseczki papryki i w półplasterki cukinię. Razem wszystko przesmażyć. Dodać ryż przyprawy i chwilę wszystko przesmażyć. Zalać bulionem, jeszcze raz wymieszać, Gotować na małym ogniu już do końca nie mieszając około 10 minut. Po tym czasie dodać pokrojone i przyprawione filety, a następnie nakryć pokrywką i gotować jeszcze około 10 minut na małym ogniu. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz