reklama

wtorek, 11 grudnia 2018

Surówka z białej kapusty z mandarynkami

Przygotowywałam już różne surówki z kapusty białej, czy pekińskiej, ale z mandarynkami nigdy. Dlatego tym razem postanowiłam wypróbować taką wersję. Surówka okazała się przepyszna. Nawet nie spodziewałam się tak cudownego smaku, który w ostateczności otrzymałam dodając mój autorski sos.


Składniki:
1/2 kapusty białej
3 mandarynki
mała czerwona papryka
1 małe jabłko
kawałek białej części pora
koperek

Składniki na sos:
6 łyżek wody
6 łyżek oleju
łyżeczka musztardy
łyżeczka miodu
sok z 1/2 cytryny
łyżeczka ziół do sałatek

Sposób przygotowania sosu:
Wszystkie składniki sosu umieścić w słoiku, który zakręcić, a następnie dokładnie potrząsać słoikiem, aby składniki się połączyły.

Sposób przygotowania:
Kapustę drobno pokroić,posypać  łyżeczką soli i trochę powyciskać.   Jabłko, paprykę potrzeć na tarce o dużych oczkach. Mandarynki obrać i pokroić w kosteczkę, zaś por obrać i pokroić w pół krążki.  Koperek drobno posiekać. Wszystko razem wymieszać.  Dodać sos i ponownie wymieszać. Doskonała do drobiu. Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz