reklama

wtorek, 25 września 2018

Bitki wieprzowe z papryką, marchewką i cebulą

O bitkach już pisałam, więc nie będę się powtarzać. Jednak tym razem przygotowałam trochę inne bitki, bo jak zwykle musiałam coś wykombinować, aby zużyć papryki, które mi pozostały. Powstała pyszna potrawa w zupełnie nowej odsłonie, którą zaserwowałam z ziemniakami i buraczkami.


Składniki:
4 plastry schabu
1 papryka czerwona
1/2 papryki żółtej
1/2 papryki zielonej
2 średnie marchewki
musztarda
mąka
sól
pieprz
papryka słodka mielona
czosnek mielony
pieprz ziołowy
pieprz grubo mielony z kolendrą

Sposób przygotowania:
Mięso dokładnie rozbić i złożyć na pół, a następnie uformować owalne bitki. Każdą bitkę posolić i popieprzyć, a następnie z obu stron posmarować musztardą. Tak przygotowane bitki obtoczyć w mące i obsmażyć na gorącym tłuszczu z obydwu stron. Całość zalać wodą i dusić pod przykryciem do miękkości. W międzyczasie obrać cebulę i pokroić w piórka, marchewkę obrać i pokroić w pół plasterki, a następnie dodać do mięsa. Na koniec dodać papryki pokrojone w paski. Dodać przyprawy.  Bitki są gotowe jeżeli mięso i warzywa są miękkie. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz