reklama

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Chłodnik Kamilki

O chłodniku i o tym jak znalazł się w naszej kuchni pisałam już w którymś z postów . Jednak taki chłodnik, którym poczęstowała mnie przyjaciółka córki Kamila jadłam pierwszy raz w życiu. Był przepyszny, zimny, dobrze przyprawiony w sam raz na upalne dni. Dlatego postanowiłam, że taka zimna zupa na pewno w okresie letnim będzie często gościć na naszym stole z tym, że co jakiś czas będę ją modyfikować po przez dodawanie  co raz to innych składników.

Składniki:
2 kefiry
średni ogórek zielony
3 szt. ugotowanych i obranych buraków
cebulka zielona
3 jajka ugotowane na twardo
koperek
sól
świeżo zmielony pieprz

Sposób przygotowania:
Ogórek i buraki zetrzeć na tarce o dużych oczkach i dodać do rozmieszanych kefirów. Cebulkę zieloną i koperek drobno posiekać i również dodać do kefiru. Na koniec dodać ugotowane, obrane i pokrojone w kostkę jajka.  Wszystkie składniki razem wymieszać, dodać sól i pieprz do smaku. Schłodzić w lodówce. Podawać z pieczywem najlepiej posmarowanym świeżym masłem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz