reklama

piątek, 22 stycznia 2016

Pasta z awokado i jajek

Pastę tez pierwszy raz robiłam, bo nie kupuję awokado. Po prostu sprawił to przypadek, a mianowicie syn przyniósł nam awokado, bo szkoda było mu, żeby się zepsuł leżąc w domu podczas ich nieobecności. Po długim namyśle i skontaktowaniu się z nim, dowiedziałam się, że jego narzeczona robi pastę do kanapek i to był trop. Postanowiłam zmieszać ten owoc z tym co akurat miałam, czyli jajkami i majonezem, a żeby zaostrzyć trochę smak dorzuciłam cebuli. Następnym razem dorzucę jeszcze inne składniki, żeby urozmaicić ją.
Syn kosztując tą pastę stwierdził, że ta akurat jest pyszna i tego będę się trzymać. Ta o której dzisiaj piszę faktycznie wyszła super. Pomyślałam sobie, że doskonale można ją wykorzystać do sporządzenia przekąsek takich jak krakersy + pasta . Ja dzisiaj zaserwowałam ją jako pastę do chleba na kolację. Smacznego.

Składniki:
1 szt. dojrzałego awokado
3 jajka
1/2 cebuli
2 łyżki majonezu
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Jajka ugotować na twardo i pozostawić do ostudzenia. Awokado obierać ze skórki i usunąć pestkę.cebulę obrać i pokroić w kostkę. Wszystkie składniki łącznie z majonezem włożyć do głębszego pojemnika i zblendować na gładką masę. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Przechowywać w lodówce. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz