reklama

środa, 18 listopada 2015

Naleśniki z serem odsmażane

Naleśniki tak naprawdę pierwszy raz robiłam do krokietów, bo jak już wspominałam w moim domu rodzinnym robiło się ajerkuchy. Jeśli chodzi zaś o ich jedzenie, to jadłam je na kolonii, później w barze, gdzie miałam wykupione obiady, ale w domu ich nie robiłam, bo dzieci wolały racuchy. Tak naprawdę robię je za każdym razem, kiedy jestem w odwiedzinach u córki, bo jej rodzinka bardzo je lubi. Córka robi je rzadko, bo wiadomo wymagają trochę czasu stania przy patelni, a jej tego czasu zawsze brakowało i dlatego, kiedy jestem u nich w odwiedzinach chętnie ją wyręczam w kuchni.
Składniki na farsz z sera białego:
1/2kg sera białego
2 żółtka
cukier waniliowy
cukier ilość według uznania
łyżka śmietany lub jogurtu naturalnego

Sposób przygotowania farszu z sera białego:
Ser przecisnąć przez praskę do ziemniaków, dodać wszystkie składniki farszu i dokładnie wymieszać.

Składniki na naleśniki :
3 szkl. mąki
1 szkl. wody
3 szkl. mleka
2 jajka
łyżeczka soli
kawałek słoniny do smażenia

Sposób przygotowania naleśników:
Wszystkie składniki na naleśniki oprócz słoninki miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji i odstawiamy na kilka minut. Następnie rozgrzaną patelnię smarujemy dokładnie słoninką, nalewamy ciasto chochlą i smażymy na złoty kolor z obu stron. Upieczone naleśniki układamy na odwróconym talerzu. Na usmażone naleśniki nakładamy farsz z sera białego i zawijamy jak gołąbki. Tak przygotowane naleśniki odsmażamy na rozgrzanym oleju z obu stron. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz