reklama

czwartek, 16 marca 2023

Pieczarki w sosie balsamicznym pieczone w piekarniku

Ostatnio trochę zaniedbałam mój blog kulinarny, ale teraz postaram się nadrobić moje zaległości. Nie wiem czy mi się uda wrócić do mojej pozycji, ale wiele osób obserwując mój blog pisze do mnie i prosi o nowe przepisy. Muszę przyznać, że choć mam nowe hobby, to o  gotowaniu nie zapomniałam, ale po prostu nie miałam czasu pisać o tym . Ostatnio zdobyłam wiele nowych przepisów będąc na różnych imprezach, czy spotkaniach przy grillu. Jednym z takich przepisów jest ten, który dzisiaj Wam polecam

Składniki:

250 g pieczarek

Składniki  marynaty do pieczarek:

1 łyżka oleju

3 łyżki octu balsamicznego

2 łyżki sosu sojowego

1 łyżeczka czosnku granulowanego

1/4 łyżeczka tymianku

sól

pieprz

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki marynaty wymieszać. Dodać oczyszczone pieczarki i dokładnie wymieszać. Tak przygotowane pieczarki przełożyć na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Włożyć do nagrzanego do 200 stopni piekarnika i piec 20 min. Smacznego.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz