reklama

poniedziałek, 25 listopada 2019

Racuchy drożdżowe z jabłkiem

Racuchy z jabłkiem z proszkiem do pieczenia już od dawna znałam, ale o drożdżowych nie miałam pojęcia. Dopiero kiedy miałam okazję pokosztować właśnie takie, stwierdziłam, że przygotowując je mogą zrobić totalne zamieszanie w mojej rodzinie. Racuchy drożdżowe to wprost fenomenalne danie, które można zaserwować zarówno z cukrem pudrem  jak i ulubionym dżemem. Mnie oczywiście smakują obydwie wersje. I jeszcze jedno racuchy doskonale smakują również na zimno.

Składniki:
2 1/2 szkl. mąki pszennej
3 jajka
7 g suchych drożdży
1 szkl. ciepłego mleka
3 łyżki cukru
2 jabłka

Sposób przygotowania:
Z wyżej podanych składników oprócz jabłek wyrobić ciasto, które powinno być gęste i kleiste. Nakryć je ściereczką i odstawić na godzinę w ciepłe miejsce. Przed smażeniem obrać jabłka, zetrzeć je na tarce o dużych oczkach, a następnie lekko odciśnięte dodać do ciasta i delikatnie wymieszać.  Smażyć racuchy na rozgrzanym oleju na małym ogniu uważając by ich nie przypalić. Serwować posypane cukrem pudrem.  Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz