reklama

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Warzywa na parze z sosem holenderskim

Dziś naszła mnie ochota na coś lekkiego i pysznego z warzyw, którymi akurat dysponowałam. Przypomniało mi się bowiem, że już dawno nie przygotowywałam warzyw na parze. Takie warzywa ugotowane na ziołowej parze, polane sosem holenderskim smakują wyśmienicie. Dlatego postanowiłam, że co jakiś czas znajdą się na naszym stole.
Składniki:
1 duża kalarepa
3 - 4 młode marchewki
groszek zielony świeży lub mrożony
3 - 4 ziemniaki
ulubione zioła
gotowy sos holenderski

Sposób przygotowania:
Ziemniaki i kalarepę obrać, pokroić na ósemki. Matchewki obrać i pokroić w słupki. Warzywa ułożyć na wkładce do gotowania na parze. Do garnka wlać tyle wody, by wkładka się z nią nie stykała. Do wody dodać ulubione zioła. Warzywa gotować na parze pod przykryciem do momentu, aż staną się al dente. Podawać gorące polane z sosem holenderskim. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz