reklama

piątek, 17 marca 2017

Łosoś panierowany w płatkach owsianych

Jak już pisałam w którymś z postów, nie za bardzo przepadam za rybami, ale ostatnio po zjedzeniu łososia panierowanego w płatkach owsianych stwierdziłam jednoznacznie, że czas to zmienić. Pomysł na tak przygotowaną rybę podsunął mi oczywiście mąż, który uwielbia ryby i mógłby je spożywać na okrągło. Jednak ze względu na mnie nie było to możliwe, ale  doszliśmy do kompromisu i obiecałam, że przynajmniej raz w tygodniu będę przygotowywała na obiad rybę.

Składniki:
4 filety łososia alaska
2 jajka
1/2 szklanki oleju
3 łyżki wody
kucharek swojski
pieprz ziołowy
pieprz czarny świeżo mielony
płatki owsiane
olej do smażenia

Sposób przygotowania:
Do małej miski wbić 2 jajka, wlać olej, wodę i doprawić kucharkiem , pieprzem ziołowym i świeżo mielonym pieprzem czarnym. Dokładnie wymieszać i włożyć do tej mieszanki jajecznej filety łososia. Odstawić na pół godziny. Po tym czasie wyjąć i panierować w płatkach owsianych. Smażyć z obu stron na oleju na złoty kolor. Podawać  z pure ziemniaczanym i gotowaną kapustą kiszoną z masłem i czosnkiem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz