reklama

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Parówki w bekonie i w cieście francuskim

Ostatnio zastanawiałam się jaką przystawkę na gorąco przygotować na moje urodziny, które niebawem będę mieć. Chciałabym, by było to coś nowego i smacznego. Długo o tym myślałam, ale z pomocą przyszła mi jak zawsze moja starsza córka i to ona zaproponowała parówki w cieście francuskim, które nie raz przygotowywała. Według jej przepisu przygotowałam je, by wypróbować, czy aby rzeczywiście będą się nadawały na przystawkę.
Tego typu przystawka okazała się strzałem w dziesiątkę, pod warunkiem, że do jej przygotowania wybierzemy naprawdę dobre parówki. Ale moi goście się zdziwią, gdy zafunduję im coś tak pysznego i to z parówkami w roli głównej.

Składniki:
1 op. ciasta francuskiego
6 cienkich parówek
6 cienkich plastrów bekonu

Sposób przygotowania:
Ciasto francuskie i bekon pokroić na 2 centymetrowe paski. Następnie na paski ciasta ułożyć bekon i owinąć nim parówkę. Tak przygotowane parówki ułożyć na wyłożonej papierem blaszce lub kratce. Piec w nagrzanym do 200 stopni piekarniku około 25 minut, aż ciasto ładnie się zrumieni. Można podawać z różnymi sosami. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz