reklama

wtorek, 17 września 2019

Zupa krem warzywny z dodatkiem cynamonu

To następna zupa, która powstała według mojego autorskiego przepisu. Już nie raz pisałam, że często eksperymentuję w kuchni i to z różnymi warzywami. Dzisiaj pomyślałam, że szkoda by było nie wykorzystać kalarepy, cukinii i papryki, które pozostały z przygotowania innych potraw. Postanowiłam, że smak zupy urozmaicę przez dodanie cynamonu. Powstały krem zaserwowałam z ryżem. Było pysznie i sycąco.

Składniki:
1 mała cukinia
1 kalarepa
2 papryki czerwone
2 ziemniaki
1/2 szkl. pasatty pomidorowej
1 l rosołu
sól
pieprz
pieprz ziołowy
olej łyżka masła
cynamon

Sposób przygotowania:
Na patelni rozgrzać olej, dodać masło, a następnie wrzucić obrane i pokrojone warzywa. Całość przesmażyć, przełożyć do garnka i zalać rosołem. Gotować do miękkości warzyw. Dodać passatę pomidorową.  Całość zblendować na gładki krem, doprawić solą, pieprzem oraz cynamonem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz