reklama

czwartek, 19 listopada 2015

Roladki panierowane z kurczaka

Następna pyszna potrawa wymyślona przez córkę i zięcia, który jak już wspominałam bardzo lubi gotować, a zwłaszcza improwizować w kuchni, jeżeli tylko im na to czas pozwala. Ja na razie zrobiłam wersję córki, bo nie miałam akurat wszystkich składników potrzebnych do roladek robionych przez zięcia, ale te są również pyszne. Takie dania co raz częściej gościć będą w mojej kuchni, jak tylko wrócę do domu. Ciekawe co na to powie moja druga połówka. Mam nadzieję, że będzie tymi nowymi potrawami zachwycony tak samo jak i ja.



Składniki:
4 piersi kurczaka pojedyncze
starty ser mozzarella
4 plastry szynki gotowanej
sól i pieprz
można użyć również innych przypraw

Sposób przygotowania:
Piersi z kurczaka obrać z tłuszczu i błonek, następnie roztłuc tłuczkiem na odpowiednią grubość. Każdy płat posolić i popieprzyć, położyć plaster szynki, posypać startym serem, a następnie zwinąć w roladę. Każdą roladę obtoczyć w mące, następnie w jajku i bułce tartej. Smażyć na złoto z każdej strony. Podawać z ziemniakami i dowolną surówką. Ja podałam z sałatką z mieszanki sałat z sosem jogurtowym. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz