reklama

środa, 21 października 2015

Sałatka z jajek i pora


Ta sałatka odkąd pamiętam często była robiona przeze mnie, a pierwszy raz tak naprawdę jadłam ją w pracy. Koleżanka zrobiła sobie ją na drugie śniadanie i narobiła wszystkim smaka. Chcąc nie chcąc dała nam popróbować. Była pyszna, dlatego wprowadziłam ja do naszego menu. Dzieci polubiły ją tak samo jak ja. Zawsze kiedy nie było pomysłu na kolację, przypominała nam się ta sałatka. Dlatego teraz będąc u córki, gdy tylko zauważyłam na jej balkonie całą torbę pięknych, świeżych warzyw, wśród których znajdował się również dorodny por sałatkowy, od razu pomyślałam i o zupie z pory, no i o tej pysznej sałatce, która jest najprostsza z najprostszych. 

Składniki:
6 jaj
2 pory sałatkowe (biała część)
3 łyżki majonezu
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Jajka ugotować na twardo, obrać i pokroić na drobna kostkę. Pory umyć i pokroić, a następnie sparzyć. Odcisnąć z nadmiaru wody i połączyć z jajkami. Dodać majonez, doprawić sola, pieprzem i dokładnie wymieszać. Schłodzić w lodówce. Podawać do pieczywa. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz