reklama

środa, 11 września 2019

Sałatka z pora, śliwek, jajek i selera naciowego

Niedługo urodziny mojego męża, dlatego już dziś postanowiłam poeksperymentować w kuchni z sałatkami. Jedną z nich jest sałatka z dodatkiem śliwek, której jeszcze nie było. W ostatnim czasie często wykorzystywałam owoce do sporządzenia sałatek i to one powodowały zupełnie inny, bardziej wyrazisty smak. Ta sałatka według mojego autorskiego przepisu okazała się naprawdę pyszna i godna polecenia. Już kiedyś pisałam o tym, że nie należy  bać się  łączyć różne składniki, czasem zupełnie nowe, bo gdyby nie kuchenne eksperymenty nie mielibyśmy okazji kosztować tylu nowych potraw

Składniki:
kawałek białej części pora
laska selera naciowego
6 dojrzałych śliwek węgierek
2 jajka
łyżka majonezu
sól i pieprz

Sposób przygotowania:
Por pokroić w pół plasterki. Seler naciowy pokroić  w plasterki, a śliwki w kostkę. Na koniec pokroić w kosteczkę jajka i dorzucić do reszty. Całość wymieszać z majonezem i doprawić solą i pieprzem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz