reklama

piątek, 27 lipca 2018

Panierowane kanapki z cukinii

Mając  do dyspozycji cukinię planowałam z niej zrobić coś zupełnie nowego na obiad.  Przypomniał mi się mój przepis na cukinię nadziewaną i panierowaną, ale z tego względu, że tym razem cukinie, które miałam do dyspozycji były większe, ale nie miały gąbczastego środka i dużych pestek postanowiłam pokroić je w krążki, a następnie połączyć dwa krążki umieszczając między nimi szynkę, ser żółty bo białego twarogu nie miałam, a następnie panierować je i usmażyć tak jak placki z cukinii.
Mniej roboty, a efekt znakomity. Panierowane kanapki  zaserwowane z ostrym ketchupem były przepyszne.

Składniki:
1 średnia cukinia
kilka plasterków szynki gotowanej
ser żółty tarty
bułka tarta
jajko
3 - 4 łyżki mleka
olej do smażenia

Sposób przygotowania:
Cukinię umyć, pokroić w plastry,  a następnie na każdym plastrze położyć szynkę, posypać startym serem i nakryć drugim plastrem. Powstałe w ten sposób kanapki cukiniowe panierować  w roztrzepanym jajku z mlekiem, doprawionym solą,  pieprzem i  bułce tartej. Smażyć z obu stron na rumiano.  Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz