reklama

czwartek, 12 lipca 2018

Kotlety mielone z cukinią

Już od dawna zabierałam się za przygotowanie  kotletów mielonych z dodatkiem cukinii, ale jakoś nie do końca byłam pewna co z tego wyjdzie. Jednak tym razem gdy zaplanowałam sobie obiad z mielonymi w roli głównej stwierdziłam, że czas najwyższy wykorzystać cukinię która pozostała mi po sporządzeniu innych potraw. Kotlety w tym wydaniu wyszły znakomicie. Pyszne, delikatne i soczyste, według nas najlepsze, które kiedykolwiek jedliśmy

Składniki:
500 g mieszanego mięsa mielonego
szklanka startej cukini
1 namoczona bułka kajzerka
jajko
pęczek szczypiorku
sól
pieprz
pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać, doprawić na pikantnie, a następnie formować kotleciki. Smażyć z obu stron do zrumienienia. Tak przygotowane kotleciki mielone zaserwowałam z ziemniakami i surówką z białej kapusty po chińsku. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz