reklama

poniedziałek, 21 maja 2018

Zielone szparagi z bułką tartą i masłem

O białych szparagach już pisałam, więc czas na szparagi zielone, które miałam okazję jeść bardzo dawno temu, dlatego zupełnie o nich zapomniałam. Przygotowane z masełkiem i bułką tartą smakują wyśmienicie. Jednak gotując je nie można dopuścić by zrobiły się ciapowate. Muszą być al dente. Teraz rozpoczął się sezon, więc warto spróbować te pyszne warzywo.

Składniki:
pęczek zielonych szparagów
3 łyżki masła
2 łyżki bułki tartej
sól
łyżeczka cukru

Sposób przygotowania:
Końcówki szparagów lekko odłamać, ewentualnie odciąć. Do gotującej wody dodać sól i cukier, a następnie przygotowane szparagi. Gotować około 15 minut. Odcedzić. Szparagi powinny być chrupiące.  Na patelni rozpuścić masło, wsypać bułkę tatrą i razem przesmażyć. Zaserwowałam szparagi z pure ziemniaczanym i  kotletami mielonym z ziołami z mojego balkonowego ogródka. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz