reklama

czwartek, 5 kwietnia 2018

Szaszłyki z mięsa mielonego w cieście francuskim


Długo zastanawiałam się nad przekąskami, które podam na mojej imprezie urodzinowej i pomyślałam, że musi to być coś zupełnie innego niż to co podaję zazwyczaj. Przewertowałam moje zapiski, przejrzałam mój blog i postanowiłam, że jedną z przekąsek będą szaszłyki z mięsa mielonego otulone ciastem francuskim. Szybka i smaczna przekąska zwłaszcza gdy zajada się ją z sosem.

Składniki:
600 g mieszanego mięsa mielonego
jajko
2 łyżki bułki tartej
pęczek cebulki zielonej posiekanej
sól
pieprz
pieprz ziołowy
pieprz grubo mielony z kolendrą
można dodać jeszcze inne przyprawy
ciasto francuskie

Sposób przygotowania:
Mięso mielone z pozostałymi składnikami dokładnie wyrobić na jednolitą masę, a następnie włożyć na  godzinę do lodówki. Po tym czasie formować podłużne kiełbaski, które nadziewać na wcześniej zamoczone w wodzie  patyki, a następnie owinąć paskami ciasta francuskiego. Tak przygotowane szaszłyki piec w nagrzanym piekarniku do 180 stopni 30 - 40 minut. Podawać z sosem jogurtowo - czosnkowym. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz