reklama

środa, 7 marca 2018

Sałatka z pora, jajek, ogórka konserwowego i groszku

Nie dawno przed przyjęciem gości zastanawiałam się czym ich ugościć. Lubię zaskakiwać nowościami, dlatego przygotowałam sałatkę, której jeszcze nie było, a jej smak zaskoczył gości. Była to bardzo prosta sałatka na bazie pora i jajek, którą nie raz robiłam. Tym razem urozmaiciłam ją poprzez dodanie drobno pokrojonych korniszonów i groszku zielonego. Całość wykończyłam majonezem. Wyszła pyszna sałatka w nowej odsłonie, którą można śmiało serwować na różnego rodzaju imprezach.

Składniki:
1 duży por sałatkowy
4 jajka
2 - 3 ogórki konserwowe
1/2 puszki groszku konserwowego
sól
pieprz
2 łyżki majonezu

Sposób przygotowania:
Por obrać z wierzchnich liści i pokroić na pół talarki. Jajka ugotować na twardo, obrać i pokroić w drobną kostkę. Dodać pokrojone drobno ogórki i groszek, a następnie wymieszać z majonezem i doprawić solą i pieprzem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz