reklama

poniedziałek, 6 lutego 2017

Kurczak w sosie curry

Kurczak w sosie curry dawno za mną chodził, ale zawsze jakoś o nim zapominałam, gotując inne potrawy z piersi kurczaka. Pamiętam jak pierwszy raz jadłam go będąc w gościnie u znajomych w Niemczech. Jednak  gdy wróciłam do kraju zupełnie o nim zapomniałam, tym bardziej, że w tych czasach nie miałam dostępu do mleczka kokosowego, a zupełnie zapomniałam przywieźć go wtedy z Niemiec.
Ostatnio jednak rozmawiając z córką o potrawach z piersi kurczaka, zupełnie przypadkowo wspomniałam o tej potrawie i natychmiast postanowiłam ją zrobić na następny obiad. Jakież było zdziwienie mojego męża, gdy podałam mu tą potrawę i oczywiście zapytanie, dlaczego nigdy tego nie robiłam. Faktycznie potrawa jest pyszna i godna, by przepis znalazł się na moim blogu.

Składniki:
2 pojedyncze piersi z kurczaka
pół puszki kremowego mleczka kokosowego
pół puszki pomidorów obranych i pokrojonych
1/2 łyżeczki imbiru
1/2 łyżeczki curry
szczypta chili
sól i pieprz
olej
Sposób przygotowania:
Piersi z kurczaka umyć i pokroić w kostkę, a następnie oprószyć przyprawami. Smażyć na gorącym oleju przez kilka minut. Dodać pomidory oraz mleczko kokosowe i dusić pod przykryciem około 15 min, aż kurczak będzie miękki. Tak przygotowane piersi z kurczaka podałam z ryżem i sałatką z cebuli po mojemu. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz