reklama

wtorek, 14 czerwca 2016

Makaron razowy z serem i musem truskawkowym

Dzisiejszy dzień jest znowu takim dniem, kiedy absolutnie nie mam pojęcia co wymyślić szybkiego na obiad. Po wstępnym remanencie w kuchni stwierdziłam, że mam jeszcze truskawki, z których koniecznie muszę zrobić koktajl, ale jest ich więcej, więc postanowiłam, że mus truskawkowy będzie na pewno dodatkiem do obiadu. Ale co zrobić jako danie główne? I wymyśliłam, skoro mam jeszcze biały twaróg, a naleśników nie mam czasu smażyć, to najprościej będzie, jeżeli ugotuję makaron (miałam akurat makaron razowy) i zaserwuję go z serem i musem truskawkowym.
Pomysł okazał się słuszny, bo potrawa była bardzo smaczna, skoro i mąż był zadowolony. Stwierdziliśmy jednak, że smaki nam się zmieniają, bo w naszym menu zdarzają się również obiady na słodko.

Składniki:
pół paczki makaronu razowego
kostka półtłustego twarogu
30 dkg truskawek
cukru według gustu

Sposób przygotowania:
Truskawki obrać z szypułek, a następnie zblendować z cukrem. Powstały mus odstawić.
Makaron ugotować według wskazówki na opakowaniu, odcedzić i wyłożyć na talerz, posypać pokruszonym twarogiem i całość polać musem truskawkowym. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz