reklama

piątek, 13 września 2019

Ryba w bekonie zapiekana na warzywach

O rybach już pisałam i wspominałam, że co jakiś czas będę wymyślać potrawy, które przypadną do gustu także osobom nie przepadającym za rybnymi daniami. Bekon, który tym razem zastosowałam, przełamał smak ryby i z pewnością trafi do tych osób. Dla mnie to danie według mojego autorskiego przepisu okazało się strzałem w dziesiątkę, a jeśli chodzi o mojego męża był tak zaskoczony tym połączeniem, że aż zaniemówił. I o to mi właśnie chodziło.

Składniki:
2 filety łososia atlantyckiego
1 pacz. plastrów bekonu wędzonego
4 - 5 ziemniaków
1 mała cukinia
250 g fasolki szparagowej zielonej
olej
sól
pieprz
pieprz ziołowy
zioła prowansalskie

Sposób przygotowania:
Filety przyprawić solą, pieprzem, pieprzem ziołowym i ziołami prowansalskimi, odłożyć na godzinkę. Ziemniaki obrać i pokroić w ósemki. Fasolkę obrać i pokroić na mniejsze kawałki. Cukinię umyć i pokroić w pół talarki. Ziemniaki i fasolkę wrzucić na wrzątek i pogotować 10 minut, a następnie odcedzić i wystudzić. Blaszkę posmarować olejem, a następnie wsypać warzywa wymieszane z olejem i przyprawami. Na warzywa ułożyć filety rybne owinięte w plastry bekonu. Piec w nagrzanym do 180 stopni piekarniku około 35 minut. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz