reklama

czwartek, 29 listopada 2018

Deser Monisi z mleczka kokosowego i owoców

Tego typu deserów nigdy nie robiłam, ale gdy nasza córka Monisia przygotowała go będąc u nas w odwiedzinach, po prostu zaniemówiłam. Wiedziałam, że gotuje, od czasu do czasu coś upiecze, ale tego, że wymyśla takie lekkie, zdrowe deserki nie wiedziałam, bo po prostu do głowy mi nie przyszło, że mając tyle na głowie znajduje jeszcze czas na takie rzeczy. Deserek pyszny i  można go śmiało zaserwować również diabetykom.

Składniki:
puszka mleczka kokosowego
nasiona chia
300 g truskawek mrożonych
125 g malin
125 g borówek amerykańskich

Sposób przygotowania:
Mleczko kokosowe dokładnie rozmieszać i wlać do pucharków do połowy wysokości. Następnie dodać 1,5 łyżeczki nasion chia oraz po kilka borówek i ponownie wymieszać. Odstawić do lodówki na kilka godzin, by mleczko zgęstniało. Po tym czasie rozmrożone truskawki zmiksować na mus i wlać na gęste mleczko. Na koniec udekorować malinami i pozostałymi borówkami. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz