reklama

poniedziałek, 9 lipca 2018

Zupa krem z cukinii, papryki, pomidora z mleczkiem kokosowym

Bardzo lubimy zupy kremy i dlatego też od czasu do czasu przygotowuję takie z mieszanki różnych warzyw. Teraz miałam do dyspozycji cukinię i paprykę, ale chciałam ją bardziej urozmaicić smakowo i dodałam również pomidory. Całość uwieńczyłam mleczkiem kokosowym, które spowodowało nieziemski smak tej zupy.

Składniki:
1 średnia cukinia
1 cebula
1 papryka czerwona
1 papryka żółta
2 średnie pomidory
olej
1,5 l rosołu
100 ml mleczka kokosowego
sól
pieprz
gałka muszkatołowa
pieprz ziołowy
świeża bazylia

Sposób przygotowania:
Cebulę obrać i drobno posiekać, a następnie wrzucić do garnka na rozgrzany olej i lekko przesmażyć. Cukinię nie obierając pokroić w kostkę, z papryki usunąć gniazda nasienne i również pokroić w kostkę. Tak przygotowane warzywa dorzucić do przesmażonej cebuli, a następnie  razem wszystko przesmażyć. Dodać obrane ze skórki i pokrojone pomidory, zalać rosołem i gotować do miękkości warzyw. Całość zblendować na gładki krem, doprawić solą, pieprzem, dodać mleczko kokosowe i jeszcze raz zblendować. Doprawić pozostałymi przyprawami. Podawać z ugotowanym makaronem suto posypaną posiekaną bazylią. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz