reklama

wtorek, 31 lipca 2018

Kawa mrożona z lodami

Będąc ostatnio w odwiedzinach u młodszej córki Moniki prawie codziennie rozkoszowałam się mrożoną kawą, którą przygotowywała w Thermomix-ie. Tak polubiłam ten zimny napój, że po powrocie do domu postanowiłam zaskoczyć męża i też go  przygotować. Jednak problem tkwił w tym, że nie jestem posiadaczką Thermomix-u i kawę musiałam przygotować ręcznie.
Jak na pierwszy raz  kawa wyszła równie pyszna, jak ta u córki, chociaż przygotowałam ją na bazie kawy sypanej. Jest to doskonały napój na tak upalne dni.

Składniki:
100 ml zaparzonej, mocnej kawy
kilka kostek lodu
1 gałka lodów czekoladowo - waniliowych
100 ml zimnego mleka

Sposób przygotowania:
Do szklanek wlać zimną kawę, dodać potłuczone kostki lodu, mleko i lody. Zakręcić wieczko, zakryć dziurkę na słomkę i mocną wstrząsać, aby powstała pianka i składniki dobrze się wymieszały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz