reklama

poniedziałek, 28 maja 2018

Zupa krem z pieczarek, cukinii i papryki z dodatkiem mleczka kokosowego

Takie zupy zazwyczaj powstają w mojej  kuchni, jeśli  pozostają mi składniki z przygotowania innych potraw. Tak więc tym razem pozostały mi pieczarki, papryka i pół cukinii. Zaś ziemniaki i cebula zawsze znajdują się w mojej spiżarce.  Dlatego mając do dyspozycji taki zestaw postanowiłam wykombinować z tego zupę krem, który zaserwowałam z makaronem, pozostałym po niedzielnym rosole. Całość wykończyłam dodając  mleczko kokosowe i posiekaną natkę pietruszki.  Przyprawy, które dodałam spowodowały nieziemski smak tej prostej zupy.

Składniki:
300 g pieczarek
cebula
1 czerwona papryka
1/2  cukinii
1 duży ziemniak
1 l rosołu
sól
pieprz
pieprz ziołowy
gałka muszkatołowa
3 łyżki oleju
łyżka masła
natka pietruszki
2 łyżki mleczka kokosowego

Sposób przygotowania:
W garnku rozgrzać olej, a następnie wrzucić cebulę. Chwilę przesmażyć i dodać masło, a następnie obrane i pokrojone pieczarki. Wszystko razem przesmażyć. Dodać pokrojoną cukinię, paprykę i jeszcze razem wszystko przesmażyć około 10 minut. Zalać rosołem. Po zagotowaniu zupy dodać obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki. Gotować do  miękkości warzyw. Gdy wszystko będzie miękkie zblędować na krem. W razie gdyby zupa była za gęsta dolać  wody. Doprawić solą, pieprzem, pieprzem ziołowym i gałką. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz