reklama

sobota, 26 maja 2018

Sałatka z sałaty masłowej z dodatkiem owoców i warzyw

Piękną i dorodną sałatę masłową przywiozła mi córka z ogródka ciotki, siostry mojego męża. Dlatego też nie mogłam dopuścić, żeby tak krucha i pyszna sałata zmarnowała się. Po długim namyśle  pokusiłam się tym razem na sałatkę zarówno z dodatkiem  dostępnych mi owoców jak i warzyw, z jogurtowym sosem i posypaną koperkiem. Nie mogło też zabraknąć listków mięty, która dodatkowo orzeźwiła smak tej nie typowej sałatki. Wyszła pyszna i sycąca sałatka, którą można zaserwować zarówno do grilla jak i na  kolację.
Składniki:
kilka listków sałaty masłowej
kilka truskawek
kilka dojrzałych moreli
1/2 mango
kilka pomidorów koktajlowych
1/2 ogórka zielonego
kilka listków miety drobno pokrojonej
posiekany koperek

Składniki na dresing jogurtowy:
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki majonezu
1/2 łyżeczki musztardy
1/2 łyżki płynnego miodu
1 łyżka soku z cytryny)
 sól do smaku

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki rozdrobnić, wrzucić do miski, polać dresingem, wymieszać i gotowe. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz