reklama

piątek, 11 maja 2018

Sałatka z lattugi i soczewicy

Mąż będąc na zakupach kupił mi coś podobnego do kapusty pekińskiej, chińskiej i sałaty rzymskiej. Przejrzałam  cały internet i w końcu wywnioskowałam, że to jednak kapusta chińska. Na opakowaniu  napisane było lattuga romana co świadczy, że jest to sałata rzymska. Całkowicie się pogubiłam, ale sałatkę zrobiłam i to przepyszną . Jak do tego doszło, żeby użyć soczewicy, a no po prostu robiąc porządki znalazłam jeszcze całe opakowanie soczewicy zielonej i postanowiłam, że część użyję do sałatki, by stała się bardziej pożywna.

Składniki:
4 -5 listków lattugi
5 łyżek ugotowanej soczewicy
ogórek zielony
pomidorki koktajlowe
posiekany szczypiorek ilość wg uznania
ser feta

Składniki na sos:
3 łyżki oleju
3 łyzki wody
2 łyżki miodu
3 łyżeczki musztardy
sól
pieprz ziołowy
papryka mielona słodka

Sposób przygotowania:
Liście pokroić i wrzucić do miski. Dodać obrany i pokrojony ogórek zielony, pomidorki koktajlowe, posiekany szczypiorek, pokrojony ser feta i ugotowaną soczewicę. Przed podaniem dodać sos i wymieszać. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz