reklama

czwartek, 24 maja 2018

Ryba z risotto po mojemu

Wspominałam już kilkakrotnie, że rybę pod każdą postacią uwielbia mój mąż i gdy wspomniałam mu o rybie z pieczarkami i papryką, którą mam zamiar zrobić i zaserwować z pieczywem,  podsunął mi pomysł na zrobienie risotta z tymi warzywami. Faktycznie danie wyszło znakomite i pożywne,a przede wszystkim  nawet mnie przypadło do gustu. Nie ma to jak dobrze kombinować w kuchni z produktów, które akurat są dostępne w naszej kuchni.
Składniki:
4 filety dowolnej ryby
woreczek ryżu
cebula
łyżka masła
olej
300 g pieczarek
2 mniejsze papryki czerwone
1/2 szklanki ketchupu
sól
pieprz
pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:
Olej rozgrzać na patelni, a następnie wrzucić obraną i pokrojoną w kostkę cebulę. Chwilę przesmażyć, dodać łyżkę masła i pokrojone pieczarki. Razem podusić, dolać trochę wody i pokrojoną w paski paprykę. Dusić do miękkości. Dodać przyprawy i ketchup. Wymieszać. Na koniec dodać ryż ugotowany al dente i wymieszać. Rybę przyprawić solą i pieprzem, obtoczyć w mące i przysmażyć z obydwu stron na złoty kolor. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz