reklama

poniedziałek, 26 marca 2018

Sałatka z dodatkiem mango z sosem miodowo - musztardowym

Pomysł na tą sałatkę zrodził się gdy naszła mnie ochota na coś lekkiego na kolację. Stwierdziłam, że od czasu do czasu będę sobie serwować zamiast kolacji z pieczywem taką sałatkę. Po szybkim remanencie w spiżarce stwierdziłam, że z tych dostępnych składników, które zazwyczaj goszczą w naszej kuchni powinna wyjść doskonała w smaku sałatka. I nie pomyliłam się, bo dodatek sera, mango i ten wspaniały sos zrobił swoje. Nawet mąż przekonał się do tej mojej mieszanki, ostatecznie stwierdzając, że sałatka jak najbardziej nadaje się nawet do zaserwowania naszym gościom.

Składniki:
sałata lodowa
pomidorki koktajlowe
mały ogórek zielony
1/2 dojrzałego mango
ser feta

Składniki na sos:
3 łyżki oleju
3 łyzki wody
2 łyżki miodu
3 łyżeczki musztardy
sól
pieprz ziołowy
papryka mielona słodka

Sposób przygotowania sosu:
Wszystkie składniki sosu dokładnie wymieszać, by powstał jednolity sos.

Sposób przygotowania:
Sałatę porwać na małe kawałki i wrzucić do miski. Ogórek zielony obrać i pokroić w kostkę, a następnie wraz z przekrojonymi na pół pomidorkami dorzucić do sałaty. Mango obrać i połówkę pokroić w kostkę, a następnie dodać do warzyw. Na koniec wrzucić pokrojony w kostkę ser feta, polać przygotowanym sosem i delikatnie wymieszać. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz