reklama

poniedziałek, 26 lutego 2018

Zupa krem z cukinii z dodatkiem brokuła, papryki czerwonej i mleczka kokosowego

Robiłam już zupę krem brokułowy z dodatkiem cukinii i papryki, dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić podobną zupę z tym wyjątkiem, że głównym składnikiem jest cukinia, a dodatkami brokuł i papryka. Jednak wyjątkowy smak tej pysznej zupy otrzymałam przez dodanie mojego ulubionego mleczka kokosowego, które co raz częściej stosuję przy sporządzaniu zup kremów.
Składniki:
3 średnie cukinie
mały brokuł
mała papryka czerwona
1/2 cebuli
1,5 l rosołu
1/2 puszki mleczka kokosowego
sól
pieprz
pieprz ziołowy
curry
imbir
koperek
magi
olej

Sposób przygotowania:
Cebulę obrać i drobno posiekać, a następnie wrzucić do garnka na rozgrzany olej i lekko przesmażyć. Cukinię nie obierając pokroić w kostkę, z papryki usunąć gniazda nasienne i również pokroić w kostkę. Tak przygotowane warzywa dorzucić do przesmażonej cebuli, a następnie  razem wszystko przesmażyć. Dodać różyczki brokułu, zalać rosołem i gotować do miękkości warzyw. Całość zblendować na gładki krem, doprawić solą, pieprzem, dodać mleczko kokosowe i jeszcze raz zblendować. Doprawić pozostałymi przyprawami. Podawać z ugotowanym ryźem suto posypanym koperkiem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz