reklama

czwartek, 11 stycznia 2018

Zupa ziemniaczana z kiełbasą chorizo

Z racji tego, że dostałam w prezencie kiełbasę chorizo, którą znaliśmy już prędzej, postanowiłam przygotować z jej udziałem pyszną zupę. Taką zupę gotowałam już kilka lat wcześniej, gdy syn z synową przywieźli chorizo  z Hiszpanii, ale nie prowadziłam  wtedy jeszcze bloga, dlatego dzisiaj chcę się podzielić przepisem, który dostałam kiedyś od znajomych.

Składniki:
150 g kiełbasy chirizo
6 średnich ziemniaków
1 cebula
3 średnie pomidory
3 ząbki czosnku
liść laurowy
papryka ostra w proszku
papryka wędzona w proszku
sól
pieprz
olej

Sposób przygotowania:
Na patelnię z rozgrzanym olejem wrzucić  obraną i pokrojoną w kostkę cebulę i czosnek, a następnie wszystko  chwilę przesmażyć. Dodać obraną ze skórki kiełbasę chorizo i razem przesmażyć. Dodać pokrojone w kostkę ziemniaki, obrane i pokrojone w kostkę pomidory  i jeszcze razem przesmażyć.  Wszystko przełożyć do garnka zalać wodą (około 3 szklanek), dodać liść laurowy, papryki w proszku i gotować na małym ogniu, aż ziemniaki będą miękkie. Na koniec ewentualnie doprawić. Podawać z pieczywem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz