reklama

piątek, 15 grudnia 2017

Surówka z kapusty pekińskiej z sosem chrzanowym

Przygotowywałam już różne wersje surówki z kapusty pekińskiej, ale nigdy jakoś nie pomyślałam, by  dodać do niej zamiast sosu winegret, sos chrzanowy. Dlatego postanowiłam jak najszybciej wypróbować taką wersję. Okazja nadarzyła się szybko, bowiem potrzebowałam dodatek warzywny do roladek z kurczaka, które przygotowywałam na niedzielny obiad. Ta wersja surówki to znów strzał w dziesiątkę. Była wyśmienita i  zupełnie inna w smaku niż te poprzednie.

Składniki:
1/2 kapusty pekińskiej
marchewka
1/2 jabłka
kawałek białej części pora

Składniki sosu:
100 ml śmietany kwaśnej
łyżka chrzanu ze słoiczka
sól
pieprz

Sposób przygotowania sosu:
Wszystkie składniki sosu umieścić w słoiku, który zakręcić, a następnie dokładnie potrząsać słoikiem, aby składniki się połączyły.

Sposób przygotowania:
Kapustę drobno poszatkować,posypać odrobiną soli i odstawić.  Marchewkę i jabłko obrać, a następnie potrzeć na tarce o dużych oczkach. Por pokroić na półplasterki i dorzucić do kapusty.  Dodać  sos i dokładnie całość wymieszać. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz