reklama

czwartek, 30 listopada 2017

Surówka z kapusty pekińskiej nowa wersja

Przygotowując jakąś potrawę mięsną zawsze podaję surówkę lub inny dodatek warzywny, chociaż nie zawsze jest to konieczne. Tak było i w tym przypadku, a mianowicie gdy zdecydowałam się na zrobienie plastrów schabu z papryką i bakłażanem, mąż oznajmił mi, że surówka nie jest potrzebna. Jednak ja lubię jakiś dodatek warzywny, więc szybko przygotowałam surówkę z tego czym akurat dysponowałam. I wyszło pysznie, nawet ten co nie potrzebuje surówki sięgnął po nią.

Składniki:
1/2 kapusty pekińskiej
marchewka
1/2 ogórka zielonego
1/2 jabłka

Składniki sosu:
6 łyżek wody
6 łyżek oliwy
sos ziołowy knorr
1 łyżeczka musztardy
1 łyżeczka miodu
1 łyżeczka musztardy słodkiej bawarskiej
sól

Sposób przygotowania sosu:
Wszystkie składniki sosu umieścić w słoiku, który zakręcić, a następnie dokładnie potrząsać słoikiem, aby składniki się połączyły.

Sposób przygotowania:
Kapustę drobno pokroić,posypać odrobiną soli i odstawić.  Marchewkę, ogórek i jabłko potrzeć na tarce o dużych oczkach i dorzucić do kapusty. Dodać  sos i dokładnie całość wymieszać. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz