reklama

wtorek, 14 listopada 2017

Surówka z kapusty kiszonej z dodatkiem papryki

Surówkę z kapusty kiszonej zawsze robiłam tradycyjnie, czyli z marchewką, cebulą i jabłkiem. Jednak gdy zobaczyłam na jednej z grup kulinarnych do której należę surówkę z dodatkiem papryki, zaniemówiłam. Byłam tak ciekawa smaku takiej surówki, że musiałam ją zrobić.  Oczywiście jak zwykle zmodyfikowałam ją i zrobiłam po swojemu. Wyszła wyśmienita surówka, która jest doskonałym dodatkiem nie tylko do dania z rybą w roli głównej, ale także do dań mięsnych.

Składniki:
0,5 kg kapusty kiszonej
1 duża marchewka
1 jabłko
1 mała cebula
1/2 papryki czerwonej
1/2 papryki żółtej
posiekana natka pietruszki
1 łyżka oliwy,sól, pieprz, cukier do smaku

Sposób przygotowania:
Kapustę odcisnąć z nadmiaru soku, drobno pokroić. Marchewkę, jabłko i cebulę obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach.  Dodać pokrojoną w drobną kostkę paprykę. Wszystko razem wymieszać, dodać oliwę, natkę pietruszki i przyprawić solą, pieprzem i cukrem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz